// archiwum

Artykuły

Ta kategoria jest przypisana do 86 postów
gorepair logo

Który laptop wybrać – konsumencki czy biznesowy?

Producenci laptopów oferują sprzęt do użytku domowego oraz rozwiązania przeznaczone dla biznesu. Taki podział istnieje w zasadzie od początku ery komputerów osobistych. Sprawdzamy, czy to tylko proste działanie marketingowe, czy może jednak uzasadniony zabieg. Według producentów każda z tych grup użytkowników ma zupełnie inne potrzeby i stanowi oddzielny segment rynku. Dlatego w każdym sklepie z […]

Przyspiesz swój komputer przed nowym rokiem szkolnym

Przed Twoim komputerem czas intensywnej pracy. Tworzenie dokumentów, grafik, projektów, praca w specjalistycznym oprogramowaniu to tylko niektóre zadania, z którymi Twój sprzęt będzie musiał zmagać się przez najbliższe 10 miesięcy. Zadbaj o to, aby był w dobrej formie, co przyczyni się do lepszej efektywności i wyników Twoich zadań. System operacyjny tak jak Twoja głowa – […]

aruba cloud logo m

SysAdmin Day 2017: Boom na cloud computing zmienia rynek pracy specjalistów IT

Bez względu na model chmury obliczeniowej, obserwujemy dziś coraz silniejszy nacisk na jej wykorzystanie w niemal każdej gałęzi przemysłu. Analitycy Gartnera twierdzą wręcz, że do 2020 roku niewykorzystywanie chmury będzie w przedsiębiorstwach zjawiskiem tak rzadkim, jak obecnie brak dostępu do Internetu. Z kolei według przewidywań IDC i PMR poszukiwanie oszczędności oraz nacisk na bezpieczeństwo sprawią, […]

human power logo

Świat nowych technologii – jak obniża naszą efektywność?

W 2016 r. Internet osiągnął 1 zettabajt danych, a dziennie wchłaniamy 34 gigabajty informacji. Przemiany technologiczne umożliwiają pracę szybszą, bardziej efektywną i skuteczną, ale również narażają nas na niespotykane do tej pory obciążenia, prowadzące do obniżenia wydajności i jakości życia. Brak możliwości realizacji stawianych przed nami zadań rodzi stres, frustrację, ogromne zmęczenie i obniża naszą […]

oferteo logo

Siła rekomendacji, czyli jak opinie o firmie wpływają na jej wizerunek i sprzedaż

Według raportu firmy badawczej PWC 55% Polaków kupuje towary bądź usługi przez internet. Co więcej, spośród pozostałych, którzy dokonują transakcji offline, aż 43% sprawdza przed podjęciem ostatecznej decyzji opinie w sieci na temat poszukiwanego produktu lub usługi. Odpowiedź na pytanie, czy firmom są potrzebne internetowe opinie, jest więc oczywista. Wystawione przez zadowolonych klientów recenzje dotyczące […]

hekko logo

5 kosztownych błędów w AdWords, których więcej nie popełnisz

O tym, do czego może doprowadzić brak znajomości zasad Google AdWords świadczy przykład 12-letniego Jose Javiera z Hiszpanii, który chcąc czerpać zyski z reklam nie tylko nie zarobił, ale otrzymał od koncernu rachunek opiewający na zawrotne 100 tys. euro. Choć to skrajna sytuacja, warto sprawdzić, kiedy kampania może generować zbędne koszty. Popularność Google AdWords nie […]

quercus logo

Stres – dawkuj z rozwagą

Ponad połowa Polaków odczuwa stres w pracy co najmniej raz w tygodniu[1]. Z badania GFK Polska na temat zjawiska stresu wśród Polaków[2] wynika, że czynnikami stresogennymi są najczęściej: natłok obowiązków, niewłaściwa organizacja pracy, problemy z realizacją wyznaczonych celów oraz nadmierna biurokracja. Ograniczenie stresorów to jedno z wyzwań dla pracodawców. Nadmierny stres pracowników odbija się nie […]

oferteo logo

Raport Oferteo.pl: mały biznes stawia na outsourcing księgowości

Prowadzenie księgowości i obsługa kadrowo-płacowa to jedne z najpowszechniej zlecanych przez firmy na zewnątrz usług. Najczęściej decydują się na to przedsiębiorstwa handlowe i budowlane, a najrzadziej – działające w branży turystycznej oraz prawnej i administracyjnej. Jakich usług poszukują firmy? Według analizy przeprowadzonej przez serwis Oferteo.pl, łączący w czasie rzeczywistym poszukujących usług z ich dostawcami, firmy […]

oferteo logo

Firmy chcą mieć coraz lepsze strony internetowe – raport Oferteo.pl

Dobrze zaprojektowana, użyteczna i funkcjonalna strona internetowa to podstawa dla prowadzenia biznesu. Firmy już nie traktują stron www wyłącznie jako okna wystawowego, w którym prezentowane są produkty i usługi. Według badania Oferteo.pl przedsiębiorstwa chcą budować w ramach swojej strony www interaktywne narzędzie komunikacji z klientem i coraz baczniejszą uwagę zwracają na potrzeby użytkowników urządzeń mobilnych. […]

Rozporządzenie ePrivacy – szykują się duże zmiany dla firm

Będzie łatwiej rozpoznać dzwoniącego telemarketera i zachować prywatność w Internecie.