// archiwum

e-commerce

Ta kategoria jest przypisana do 55 postów
fortinet logo

Robisz świąteczne zakupy w sieci? Uważaj na fałszywe e-sklepy

Rozpoczął się sezon na świąteczne zakupy, co oznacza jeszcze większą liczbę transakcji online. Tam, gdzie pojawiają się pieniądze, działają też niestety cyberprzestępcy, którzy zechcą wykorzystać brak ostrożności osób robiących zakupy w e-sklepach. W poszukiwaniu korzystnych ofert można natknąć się na sklep, który proponuje podejrzanie niskie ceny, znacznie odbiegające od proponowanych u konkurencji. Można natrafić również […]

worldline logo

Finalizacja przejęcia SIX Payment Services po akceptacji Walnego Zgromadzenia w Worldline

– Worldline [Euronext: WLN], europejski lider rynku usług w zakresie płatności i transakcji zakończył w dniu dzisiejszym przejęcie firmy SIX Payment Services. Przejęcie zaakceptowano w dniu dzisiejszym na Połączonym Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy. Wszystkie uchwały przedłożone przez Zarząd zostały zatwierdzone. Wyniki głosowania Walnego Zgromadzenia będą dostępne na stronie internetowej Spółki (w sekcji Investors – General Meeting). Akceptacja […]

komputronik logo

Komputronik „Zaufanym Sklepem 2018” w plebiscycie Ceneo.pl

Ceneo.pl, najpopularniejsza porównywarka internetowa, już po raz 9. nagrodziła polskie sklepy internetowe, które w ciągu ostatniego roku uzyskały od 3 mln kupujących najwięcej pozytywnych opinii w posprzedażowych ankietach. W kategorii technologia zwyciężył Komputronik – dystrybutor sprzętu IT, produktów RTV i AGD czy Home & Garden. Komputronik obchodzi w tym roku 22 lecie działalności, a jako […]

blue media logo

Wojsko otwiera internetowy demobil – z użyciem polskich rozwiązań e-commerce

Agencja Mienia Wojskowego uruchomiła sklep internetowy, w którym można kupić używane kombinezony pilotów (“by poczuć się jak Tom Cruise”) czy tarcze trenerskie (“bo lepiej wrócić z tarczą niż na tarczy”). Sklep działa w oparciu o platformę Shoper, a płatności online obsługuje firma Blue Media. ​Rynek zbytu na powojskowy sprzęt jest ogromny. Dlatego Agencja Mienia Wojskowego […]

10 najważniejszych aplikacji w e-sklepie

E-commerce wie, jak działać sprawniej. Według danych platformy Shoper e-sklepy chętnie pobierają aplikacje organizujące pracę księgowo-magazynową, automatyzujące marketing oraz sprzedaż. Nie obyło się także bez rozwiązań pomocnych przy wdrażaniu wymogów RODO czy kreatora nowych regulaminów sklepowych. Na gotowym szablonie platformy e-commerce powstaje sklep. Wirtualne półki stopniowo zapełniają się towarem, a liczba klientów odwiedzających witrynę wzrasta. […]

e-point logo

Inter Cars dzięki udanej cyfrowej transformacji chce być mocniejszy w Europie

Największy polski dystrybutor części samochodowych Inter Cars SA zakończył projekt jednolitego systemu B2B e-commerce, który ma być filarem dalszej ekspansji firmy w Europie. Docelowo platforma zostanie udostępniona pracownikom ponad 100 tys. warsztatów w 16 krajach. Za realizację projektu, który był największym wdrożeniem SAP Hybris Cloud w Europie w 2017 roku, odpowiada firma technologiczno-doradcza e-point SA. […]

f5 networks logo

Zabezpieczenie sprzedaży online podczas Black Friday

Dla konsumentów Czarny Piątek to synonim okazji. Dla sprzedawców to dzień wzmożonej obsługi klienta i silnej presji dotyczącej maksymalizacji przychodów. Niezależnie od dnia, w którym klient zdecyduje się na zakupy w e-sklepie, sprzedawcy powinni dostarczać jednakową, najwyższą jakość obsługi. Warto o tym pamiętać szczególnie w okresie zwiększonego ruchu na stronach. Sektor retail wciąż postrzegany jest […]

serwersms logo m

Black Friday – wykorzystaj moment zakupowego szaleństwa

Wielkimi krokami zbliża się Black Friday, czyli dzień wielkich promocji, obniżek cen oraz zakupowych okazji, które sprawiają, że klienci chętniej i częściej odwiedzają sklepy stacjonarne czy internetowe. Co zrobić, by w „ten” dzień, 24 listopada, Twoja oferta nie utknęła w gąszczu konkurencyjnych? Black Friday to zwyczaj zakupowy, który dotarł do Europy ze Stanów Zjednoczonych. Za […]

e-point logo

E-commerce to szansa dla polskich firm na globalną ekspansję

W 2017 roku wartość rynku e-commerce na świecie powinna wynieść 23,445 bilionów dolarów, czyli o 6,3 proc więcej niż rok wcześniej. Do 2020 roku będzie to już 27,726 bilionów dolarów, zdaniem firmy badawczej e-Marketer. Część z tych pieniędzy mogłaby trafić do polskich firm pod warunkiem, że zdecydują się one na szerszą skalę rozwijać sprzedaż online […]

Nie nosi portfela, wystarczy mu smartfon. Jaki jest współczesny konsument?

W czasach, które odznaczają się wyjątkową mobilnością we wszystkich aspektach życia, ludzie chcą już nie tylko dzielić się swoimi przemyśleniami, ale przede wszystkim szukają ułatwienia codziennych czynności. Znane i dawno obecne na rynku aplikacje, na przykład  Pinterest, poszukują nowych, szybszych i maksymalnie upraszczających korzystanie z nich rozwiązań, takich, jak chociażby wyszukiwanie inspiracji obrazem. Podobnie działa […]