// archiwum

e-commerce

Ta kategoria jest przypisana do 52 postów
blue media logo

Wojsko otwiera internetowy demobil – z użyciem polskich rozwiązań e-commerce

Agencja Mienia Wojskowego uruchomiła sklep internetowy, w którym można kupić używane kombinezony pilotów (“by poczuć się jak Tom Cruise”) czy tarcze trenerskie (“bo lepiej wrócić z tarczą niż na tarczy”). Sklep działa w oparciu o platformę Shoper, a płatności online obsługuje firma Blue Media. ​Rynek zbytu na powojskowy sprzęt jest ogromny. Dlatego Agencja Mienia Wojskowego […]

10 najważniejszych aplikacji w e-sklepie

E-commerce wie, jak działać sprawniej. Według danych platformy Shoper e-sklepy chętnie pobierają aplikacje organizujące pracę księgowo-magazynową, automatyzujące marketing oraz sprzedaż. Nie obyło się także bez rozwiązań pomocnych przy wdrażaniu wymogów RODO czy kreatora nowych regulaminów sklepowych. Na gotowym szablonie platformy e-commerce powstaje sklep. Wirtualne półki stopniowo zapełniają się towarem, a liczba klientów odwiedzających witrynę wzrasta. […]

e-point logo

Inter Cars dzięki udanej cyfrowej transformacji chce być mocniejszy w Europie

Największy polski dystrybutor części samochodowych Inter Cars SA zakończył projekt jednolitego systemu B2B e-commerce, który ma być filarem dalszej ekspansji firmy w Europie. Docelowo platforma zostanie udostępniona pracownikom ponad 100 tys. warsztatów w 16 krajach. Za realizację projektu, który był największym wdrożeniem SAP Hybris Cloud w Europie w 2017 roku, odpowiada firma technologiczno-doradcza e-point SA. […]

f5 networks logo

Zabezpieczenie sprzedaży online podczas Black Friday

Dla konsumentów Czarny Piątek to synonim okazji. Dla sprzedawców to dzień wzmożonej obsługi klienta i silnej presji dotyczącej maksymalizacji przychodów. Niezależnie od dnia, w którym klient zdecyduje się na zakupy w e-sklepie, sprzedawcy powinni dostarczać jednakową, najwyższą jakość obsługi. Warto o tym pamiętać szczególnie w okresie zwiększonego ruchu na stronach. Sektor retail wciąż postrzegany jest […]

serwersms logo m

Black Friday – wykorzystaj moment zakupowego szaleństwa

Wielkimi krokami zbliża się Black Friday, czyli dzień wielkich promocji, obniżek cen oraz zakupowych okazji, które sprawiają, że klienci chętniej i częściej odwiedzają sklepy stacjonarne czy internetowe. Co zrobić, by w „ten” dzień, 24 listopada, Twoja oferta nie utknęła w gąszczu konkurencyjnych? Black Friday to zwyczaj zakupowy, który dotarł do Europy ze Stanów Zjednoczonych. Za […]

e-point logo

E-commerce to szansa dla polskich firm na globalną ekspansję

W 2017 roku wartość rynku e-commerce na świecie powinna wynieść 23,445 bilionów dolarów, czyli o 6,3 proc więcej niż rok wcześniej. Do 2020 roku będzie to już 27,726 bilionów dolarów, zdaniem firmy badawczej e-Marketer. Część z tych pieniędzy mogłaby trafić do polskich firm pod warunkiem, że zdecydują się one na szerszą skalę rozwijać sprzedaż online […]

Nie nosi portfela, wystarczy mu smartfon. Jaki jest współczesny konsument?

W czasach, które odznaczają się wyjątkową mobilnością we wszystkich aspektach życia, ludzie chcą już nie tylko dzielić się swoimi przemyśleniami, ale przede wszystkim szukają ułatwienia codziennych czynności. Znane i dawno obecne na rynku aplikacje, na przykład  Pinterest, poszukują nowych, szybszych i maksymalnie upraszczających korzystanie z nich rozwiązań, takich, jak chociażby wyszukiwanie inspiracji obrazem. Podobnie działa […]

serwersms logo m

SMS-y w marketingu produktów i usług

SMS-y, dzięki możliwości szybkiego i skutecznego dotarcia do odbiorcy, inspirują marketerów do komunikacji z potencjalnymi oraz stałymi klientami. Jak wskazują badania, po otrzymaniu SMS-a promocyjnego, wielu nabiera ochoty na zapoznanie się z ofertą danego sklepu lub punktu usługowego. Z raportu „Komunikacja SMS w Polsce 2015” wynika, że 65,7% osób otrzymuje SMS-y handlowe od firm i […]

Rozszerzenie integracji SALESmanago z PrestaShop: nowe funkcjonalności

PrestaShop, platforma e-commerce będąca liderem w dostarczaniu bezpłatnego oprogramowania dla sektora e-commerce, oraz SALESmanago, wiodąca na rynku europejskim platforma do automatyzacji marketingu mają przyjemność ogłosić wprowadzenie kolejnych ulepszeń do wtyczki SALESmanago w PrestaShop.  Nowe udoskonalenia przynoszą klientom PrestaShop kolejne korzyści. Po pierwsze, zwiększenie bezpieczeństwa procesu zakupu. Po drugie, poprawienie kompatybilności z nowszymi jak i starszymi […]

Sklep cyberbezpieczny

Użytkownicy przeglądarki Google Chrome od niedawna są informowani o tym, czy połączenie z serwerem strony WWW, którą odwiedzają, jest bezpieczne. Przy tej okazji Shoper przypomina zasady bezpieczeństwa dla e-sklepu. Ostrzeżenia o nieszyfrowanych połączeniach z serwerami stron wymagających logowania czy podawania numeru karty płatniczej w Chromie to kolejny etap długofalowych zmian prowadzonych przez Google w celu […]