//
czytasz...

ERP

Comarch ERP wspiera producenta pasz

comarch logo

Wdrożenie systemu Comarch ERP XL przyniesie realne i policzalne korzyści dla Wytwórni Pasz LIRA. Implementację jednego z szerokiej gamy produktów Comarch ERP przeprowadził Złoty Partner Comarch – firma Graphcom z Poznania.

W trakcie analizy przedwdrożeniowej Graphcom zidentyfikował obszary, których dotychczasowa, pracochłonna obsługa zostanie znacznie zoptymalizowana dzięki wykorzystaniu narzędzi dostępnych w systemie Comarch.

W ramach wdrożonego oprogramowania Comarch ERP XL na szczególną uwagę zasługuje Comarch ERP Pulpit Kontrahenta. Narzędzie umożliwia zdalną obsługę sprzedaży. Każdy uprawniony klient za pomocą przeglądarki internetowej ma wgląd do aktualnej oferty i w wygodny sposób może złożyć zamówienie, reklamację, a także monitorować ich stan. Dzięki zastosowaniu Comarch ERP Pulpit Kontrahenta Wytwórnia Pasz LIRA usprawniła proces obsługi sprzedaży i znacznie zredukowała czas, jaki jej pracownicy poświęcają na jego obsługę. Ponad 50 proc. wszystkich zamówień trafia do systemu za pośrednictwem Pulpitu Kontrahenta.

Dzięki wdrożeniu narzędzia Wytwórnia Pasz LIRA uzyskała takie korzyści jak m.in.:

  • niższe koszty komunikacji – składanie zamówień oraz zapytań ofertowych wymaga teraz jedynie kilku kliknięć w portalu, zamiast długich rozmów telefonicznych czy ciągnącej się korespondencji e-mailowej,
  • zawsze bieżące informacje na temat stanów magazynowych, dostępności towarów i poziomów cenowych; co więcej, informacje te dostępne w dowolnym momencie – nawet w godzinach, w których biuro handlowe nie jest czynne,
  • zminimalizowane prawdopodobieństwo popełnienia pomyłek – żaden z dokumentów nie musi być przepisywany, a cała historia kontaktów pisemnych i wymienionych pomiędzy firmami dokumentów handlowych dostępna jest w jednym miejscu,
  • faktury dostępne od zaraz.

Wdrożenie oprogramowania IT obejmowało także: obsługę magazynu towarów sypkich znajdujących się w silosach, produkcję pasz i premiksów, wspieranie decyzji zakupowych, obsługę czytników kodów kreskowych w magazynie, integrację z systemem klasy MES, sterującym urządzeniami do produkcji pasz i premiksów, obszar finansowo-księgowy.

– Zakup systemu to inwestycja, od której należy oczekiwać zwrotu. Jesteśmy w stanie precyzyjnie określić czas zwrotu z inwestycji (ROI), a także wskazać, jakiego rzędu korzyści i oszczędności przedsiębiorstwo może wygenerować. Specyfika metodyki, a także doświadczenie naszej firmy pozwalają prognozować, że zwrot z inwestycji nie powinien przekraczać 24 miesięcy. Co więcej, Graphcom w ramach gwarancji czasu zwrotu z inwestycji jest gotowy zaryzykować znaczną część swojego wynagrodzenia – mówi Tomasz Krause, prezes zarządu Graphcom Sp. z o.o.

Źródło: www.comarch.pl

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Dyskusja

Nie dodano jeszcze komentarzy.

Napisz komentarz