//
czytasz...

CRM

Outbox sięgnął po złoto Firma pierwszym i jedynym w Polsce partnerem Salesforce o statusie Gold

Outbox, wiodąca firma konsultingowa w zakresie wdrażania narzędzi CRM i Customer Experience, pierwszym i jedynym w Polsce partnerem Salesforce.com o statusie Gold programu Cloud Alliance. Polski integrator reprezentuje w kraju amerykańskiego giganta – najbardziej innowacyjną, według najnowszego rankingu Forbes, spółkę na świecie. Do tej pory, złotem Salesforce może pochwalić się blisko 50 firm.

 Celem programu Cloud Alliance jest wsparcie klientów Salesforce we wdrożeniach rozwiązań CRM i Customer Experience. Outbox uzyskując status Gold otrzymuje dostęp do wiedzy i dobrych praktyk z wdrożeń tego rodzaju rozwiązań na całym świecie. Spośród setek istniejących partnerów Salesforce, tylko niewielka część z nich osiągnęła ten status. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest ze względu na szerokie portfolio zrealizowanych z sukcesem projektów, wiedzę z zakresu tworzenia aplikacji i udokumentowaną, wysoką satysfakcję klienta.

 W ogłoszonym przez Forbes rankingu najbardziej innowacyjnych firm na świecie, Forbes' World’s Most Innovative Company, Salesforce plasuje się na zwycięskiej pozycji. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, iż amerykańska spółka nie ustępuje miejsca konkurentom i jest „jedynką” już czwarty rok z rzędu. Ranking na stronie Forbes.

 „Sięgnęliśmy po złoto. Jako pierwsza i jedyna firma w Polsce, możemy z dumą ogłosić fakt ukoronowania codziennej pracy specjalistów Outbox tak prestiżowym wyróżnieniem. Salesforce docenił doświadczenie zespołu, który zrealizował z sukcesem kilkadziesiąt wdrożeń Salesforce CRM u naszych klientów” – mówi Marcin Ciesielski, członek zarządu. „Status daje nam dostęp do jeszcze głębszej wiedzy na temat produktów Salesforce i pozwoli wymieniać się najlepszymi praktykami z zagranicznymi partnerami. Dzięki temu, będziemy mogli jeszcze lepiej doradzać naszym klientom jak prowadzić skuteczne działania marketingowe, zwiększać sprzedaż i zapewniać najwyższej klasy obsługę klienta. Wszystkich, którzy są zainteresowani, dlaczego Salesforce jest najbardziej innowacyjną firmą na świecie, zapraszamy do kontaktu i rozmowy na ten temat” – dodaje.

 Jan Michalski, dyrektor departamentu Salesforce.com w Outbox:

 Jesteśmy pierwszą spółką w Polsce, której udało się spełnić rygorystyczne wymagania Salesforce i dołączyć do wąskiego grona firm na świecie posiadających złoty status Salesforce Cloud Alliance. Bardzo się cieszę, że wykonana przez zespół Outbox praca została uznana przez klientów i naszego partnera. Nie będę ukrywał, nie był to nasz ostateczny cel, lecz jedynie kolejny krok. Planujemy dalej dynamicznie rozwijać się w technologii Salesforce – rozbudowujemy zespół konsultantów, pogłębiamy zakres oferowanych rozwiązań i współpracujemy
z coraz szerszym gronem klientów.”

 O Outbox

Outbox jest firmą konsultingową specjalizującą się we wspieraniu procesów biznesowych oraz IT związanych z obsługą relacji z Klientami. Dostarcza klientom dogłębnej analizy, tworzy koncepcję, przygotowuje założenia, projektuje, wdraża oraz integruje i utrzymuje zaawansowane systemy CRM oraz rozwiązania bazujących na BPM, obsługujących wszelkie procesy zachodzące na linii firma – Klienci.

Projekty systemów CRM są realizowane w oparciu zarówno o gotowe systemy największych światowych dostawców (m.in. Microsoft, Oracle, IBM, Salesforce.com, Metastorm), jak i własne rozwiązania oparte na technologiach Java, JBoss, Drools, Google Apps.

Outbox otrzymał najwyższe wyniki w badaniu stabilności finansowej firmy przeprowadzonym przez Dun & Bradstreet (numer DUNS: 52-204-0914). W 2011 roku firmie został przyznany certyfikat wiarygodności biznesowej.

Źródło: Outbox

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Dyskusja

Nie dodano jeszcze komentarzy.

Napisz komentarz

Comarch ERP XT – program dla firm
ComDevelop - systemu informatyczne
Portal opieki