// archiwum

e-commerce

Ta kategoria jest przypisana do 61 postów
comp_logo

Smart shopping w sklepie tradycyjnym – czy to możliwe?

Polski rynek handlu detalicznego jest bardzo rozdrobniony. Pod tym względem jesteśmy w europejskiej czołówce. Sam sektor branży spożywczej cechuje się bardzo dużą dynamiką. Powód? Właściciele sklepów coraz częściej korzystają z nowoczesnych technologii. A to pozytywnie wpływa na wyniki sprzedażowe. Tradycyjny rynek nadal tradycyjnie rozdrobniony Przez lata byliśmy świadkami rozwoju dużych sieci handlowych. Zaczęło się od […]

quercus logo

E-commerce i rozwiązania chmurowe, czyli branża IT w czasach epidemii

Czas globalnego kryzysu związanego z pandemią udowodnił, że cyfryzacja biznesu jest nie tylko dobrą, ale i najbezpieczniejszą drogą. O tym, jak ta sytuacja wpłynęła na branżę IT i jakie trendy już dziś można w niej zaobserwować opowiada Wojtek Miszewski, specjalista ds. SuccessFactors w firmie Quercus Sp. z o.o., specjalizującej się we wdrożeniach SAP w zakresie HR.

insert logo

Agrobiznes też przenosi się do internetu

Handel online na rynku rolnym? To możliwe i coraz bardziej skuteczne. Dzięki nowej internetowej platformie Agralan dostawcy i kupujący produkty rolne otrzymują niedostępne dotąd narzędzia do handlu na rynku rolnym w wersji online, także w bezpłatnym pakiecie. Twórcą platformy jest InsERT – lider rynku oprogramowania dla małych i średnich firm. To już nieuniknione. Także rolnicy […]

swipbox logo

Sektor e-commerce w czasach koronawirusa

W ostatnich tygodniach wielu konsumentów stanęło przed koniecznością pozostania w domach. W dobie walki z koronawirusem, to właśnie zakupy online stały się nie tylko najwygodniejszą, ale przede wszystkim najbardziej bezpieczną metodą nabywania niezbędnych produktów. Galerie handlowe, w których można było zrobić zarówno zakupy spożywcze, ale również przy okazji spędzić czas na wizytach w sklepach odzieżowych […]

aruba cloud logo m

Rynek e-commerce: więcej klientów, więcej wyzwań

Rosnąca popularność zakupów przez internet Badanie „E-commerce w Polsce 2017/2018” przeprowadzone przez firmę Gemius potwierdza, że coraz więcej konsumentów decyduje się na zakupy w internecie. Szacuje się, że ta forma zakupów może wkrótce stanowić 10% całego handlu detalicznego[1]. Rynek e-commerce rośnie w siłę i przyciąga coraz większą liczbę zwolenników. Nadal istnieje jednak duża grupa, bo […]

logo zebra

Pracownicy sklepów i magazynów – cisi bohaterowie okresu przedświątecznego

Okres przedświąteczny to czas wzmożonych przygotowań. Zakupy na żądanie mają wpływ na zwiększenie oczekiwań kupujących, którzy chcą szybko kupować i otrzymywać zamówione towary. Wywiera to, szczególnie przed świętami, ogromną presję na sklepach, operatorach logistycznych, firmach kurierskich oraz firmach e-commerce. Większość z nich traktuje przedświąteczny czas jako najważniejszy okres handlowy, od którego często zależy osiągnięcie wyników […]

fortinet logo

Robisz świąteczne zakupy w sieci? Uważaj na fałszywe e-sklepy

Rozpoczął się sezon na świąteczne zakupy, co oznacza jeszcze większą liczbę transakcji online. Tam, gdzie pojawiają się pieniądze, działają też niestety cyberprzestępcy, którzy zechcą wykorzystać brak ostrożności osób robiących zakupy w e-sklepach. W poszukiwaniu korzystnych ofert można natknąć się na sklep, który proponuje podejrzanie niskie ceny, znacznie odbiegające od proponowanych u konkurencji. Można natrafić również […]

worldline logo

Finalizacja przejęcia SIX Payment Services po akceptacji Walnego Zgromadzenia w Worldline

– Worldline [Euronext: WLN], europejski lider rynku usług w zakresie płatności i transakcji zakończył w dniu dzisiejszym przejęcie firmy SIX Payment Services. Przejęcie zaakceptowano w dniu dzisiejszym na Połączonym Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy. Wszystkie uchwały przedłożone przez Zarząd zostały zatwierdzone. Wyniki głosowania Walnego Zgromadzenia będą dostępne na stronie internetowej Spółki (w sekcji Investors – General Meeting). Akceptacja […]

komputronik logo

Komputronik „Zaufanym Sklepem 2018” w plebiscycie Ceneo.pl

Ceneo.pl, najpopularniejsza porównywarka internetowa, już po raz 9. nagrodziła polskie sklepy internetowe, które w ciągu ostatniego roku uzyskały od 3 mln kupujących najwięcej pozytywnych opinii w posprzedażowych ankietach. W kategorii technologia zwyciężył Komputronik – dystrybutor sprzętu IT, produktów RTV i AGD czy Home & Garden. Komputronik obchodzi w tym roku 22 lecie działalności, a jako […]

blue media logo

Wojsko otwiera internetowy demobil – z użyciem polskich rozwiązań e-commerce

Agencja Mienia Wojskowego uruchomiła sklep internetowy, w którym można kupić używane kombinezony pilotów (“by poczuć się jak Tom Cruise”) czy tarcze trenerskie (“bo lepiej wrócić z tarczą niż na tarczy”). Sklep działa w oparciu o platformę Shoper, a płatności online obsługuje firma Blue Media. ​Rynek zbytu na powojskowy sprzęt jest ogromny. Dlatego Agencja Mienia Wojskowego […]

Comarch ERP XT – program dla firm
ComDevelop - systemu informatyczne
Portal opieki