//
czytasz...

ECM

IDC zbadało skuteczność ECM w Polsce, Niemczech i Francji

comarch logo

Jak zarządzać procesami i dokumentami, aby nie wpaść w pułapkę chaosu organizacyjnego i nie utknąć w stercie dokumentów papierowych na biurku, w szafach i archiwach? Jak firmy podchodzą do wdrożeń systemów klasy ECM (Enterprise Content Management)?  Jakie są priorytety przy wdrożeniach narzędzi do zarządzania dokumentami i procesami biznesowymi?

Odpowiedzi na te i inne pytania sprawdziła wiodąca na świecie firma analityczna IDC podczas badań bezpośrednich wśród firm z Polski, Niemiec i Francji. IDC przeanalizowało oczekiwania firm, korzyści i ROI z wdrożeń ECM, zwracając uwagę na eksplozję informacyjną i czynniki z tym związane.

ECM to kluczowa technologia i rozwiązanie stosowane do przechwytywania, przechowywania, wykorzystywania, aktualizowania treści i zarządzania nią w celu wspierania procesów biznesowych – mówią specjaliści w najnowszym raporcie IDC i dodają: – IDC uważa, że ECM stanie  się  rozwiązaniem informatycznym  równie  istotnym  jak systemy ERP: nie tylko pomaga organizacjom sprawnie zarządzać informacją, ale również może integrować z  innych systemów informatycznych, takich  jak np. ERP,  SCM, CRM, informacje o krytycznym znaczeniu dla firmy.

Z raportu wynika m.in., że:

  • 100% respondentów zgodnie stwierdziło, że rozwiązania ECM pozwalają ograniczyć koszty
  • największy wzrost wydajności osiągnięto w obszarach: ogólnej komunikacji biznesowej, rachunkowości oraz sprzedaży
  • 74% badanych organizacji osiągnęło przynajmniej oczekiwane ROI z wdrożenia ECM

 Dowiedz się więcej o raporcie i pobierz raport z usprawnijprocesy.pl

Źródło: Comarch

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Dyskusja

Nie dodano jeszcze komentarzy.

Napisz komentarz