//
czytasz...

EDI

Kompania Piwowarska oszczędzi 850 tys. zł rocznie dzięki rozwiązaniu Comarch EDI

comarch logo

Kompania Piwowarska, która jest liderem rynku piwa w Polsce i posiada w swoim portfelu najpopularniejsze polskie piwa – m.in. Tyskie, Żubr, Lech, Dębowe Mocne, Redd’s, a także międzynarodowe marki premium: Pilsner Urquell, Grolsch, Peroni Nastro, czy Azzurro, jako pierwsza w branży zdecydowała się na całkowitą rezygnację z faktur papierowych i wykorzystanie e-faktur w rozliczeniach z handlem tradycyjnym. Firma szacuje, że pozwoli jej to zaoszczędzić co najmniej 850 tys. złotych rocznie. Wdrożenie e-faktur zostało przeprowadzone przez firmę Comarch, która w swojej ofercie posiada platformę Comarch EDI skupiającą 30 tysięcy użytkowników z 30 krajów. Liczba przeprocesowanych przez Comarch EDI dokumentów wyniesie w 2013 roku ok. 240 milionów.

– Od 2010 roku Kompania Piwowarska korzysta z usług Platformy Comarch EDI w komunikacji z handlem nowoczesnym, tj. sieciami handlowymi. W 2013 roku zdecydowała się na odważny krok uruchomienia e-fakturowania ze swoim hurtem. Na polskim rynku jest to projekt niewątpliwie pionierski pod względem skali i wykorzystania elektronicznej wymiany danych (EDI) w kanale tradycyjnym. Kompania Piwowarska podeszła do jego realizacji kompleksowo. Od samego początku partnerskie podejście do dystrybutorów było w projekcie mocno zaznaczane. Rozwiązanie dostarczone przez Comarch poza optymalizacją pracy po stronie Kompanii Piwowarskiej i oczywistymi korzyściami z tym związanymi miało być przyjazne dla hurtowników i znacznie ułatwiać im bieżącą współpracę z Kompanią Piwowarską – mówi Marta Frok, kierownik konsultingu Comarch EDI.

Comarch EDI to platforma, która posiada 15-letnie doświadczenie w zakresie elektronicznej wymiany danych. Comarch EDI oferuje wsparcie dla ponad 70 komunikatów i aplikacje dostępne w 17 językach. Z platformy korzysta m.in. ponad 400 sieci handlowych w całej Europie, wśród nich Metro Group, Auchan, Tesco, Carrefour, Jeronimo Martins, a także takie firmy jak BP, Danone, Unilever, Samsung, Panasonic i wiele innych.

Źródło: Comarch

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Dyskusja

Nie dodano jeszcze komentarzy.

Napisz komentarz