//
czytasz...

ERP

BPSC wprowadza Info-Kioski

bpsc logo

BPSC wprowadza do swojej oferty oprogramowanie, zapewniające dostęp do systemu Impuls EVO wszystkim pracownikom produkcyjnym. Osoby zatrudnione na produkcji będą mogły korzystać z Info-Kiosków, zyskując wgląd m.in. w aktualności firmowe, a także w informacje personalne, takie jak stan urlopu czy też rozliczenia z pracodawcą. Co istotne, poprzez Info-Kioski pracownicy będą mogli także inicjować obieg dokumentów m.in. w modułach EAZ (Elektronicznej Akceptacji Zamówień) i EAD (Elektronicznej Akceptacji Dostaw).

Info-Kioski to rozwiązanie, dzięki któremu dostęp do portalu pracowniczego otrzymają te osoby, która nie mogły do tej pory korzystać z systemu Impuls EVO z poziomu urządzeń mobilnych, a więc laptopów, tabletów, etc. Oprogramowanie BPSC zaprojektowane zostało z myślą o interaktywnych punktach informacyjnych wyposażonych w ekran dotykowy o podstawowej odporności na kurz, brud i wilgoć, dzięki czemu mogą być wykorzystywane także w halach produkcyjnych.

Info-Kioski znacznie usprawnią komunikację wewnątrz firmy. Wystarczy, że pracownik zaloguje się do portalu pracowniczego podając nr użytkownika systemu Impuls EVO oraz hasło i już ma dostęp do portalu pracowniczego oraz wszystkich interesujących go informacji. W celu uproszczenia dostępu, istnieje także możliwość logowania się poprzez identyfikator osobisty, przechowujący dane w postaci kodu paskowego lub chipu RFID – tłumaczy Sławomir Kuźniak, Dyrektor Centrum Rozwoju Aplikacji Internetowych w BPSC SA.

Przyspieszenie obiegu informacji

Portal pracowniczy, dostępny z poziomu Info-Kiosków, gromadzi wszelkie firmowe aktualności, jak i ogólnozakładowe informacje, ale nie tylko.

W zakładce „Ogłoszenia” mogą być także zamieszczone zlecenia zadań, skierowane do konkretnej osoby, wraz  z określonym czasem ich planowanego rozpoczęcia i zakończenia. Dane te są później wykorzystywane w filtrze OD DO na portalu informacyjnym. W praktyce pracownik po zalogowaniu się do portalu  otrzyma informację na temat przydzielonego mu zadania, otrzymując także możliwość uruchomienia podpiętych pod zadaniem załączników w formacie  PDF lub JPG – wyjaśnia Kuźniak.

Inicjowanie obiegu dokumentów

Istotną zaletą portalu Info-Kiosku jest możliwość zainicjowania przez pracowników obiegu dokumentów w modułach EAU (Elektroniczna Akceptacja Urlopów), EAZ (Elektroniczna Akceptacja Zamówień) i EAD (Elektroniczna Akceptacja Dostaw). Portlet jest zaprojektowany w formie kafli z nazwami wniosków, możliwych do złożenia przez pracowników. Wystarczy kliknąć jeden przycisk, by przenieść się do odpowiedniej formatki, pozwalającej tworzyć nowy Wniosek, czy inny dokument.

Proces inicjowania obiegu dokumentów  jest maksymalnie uproszczony, dzięki czemu przebiega on szybko i sprawnie. Wpływa to na możliwość szybkiej reakcji na potrzeby, pojawiające się na halach produkcyjnych, przyczyniając się do poprawy efektywności pracy poszczególnych pracowników, a co za tym idzie zwiększenia wydajności całej produkcji  – komentuje Kuźniak.

Poprzez Info-Kioski pracownicy uzyskają także dostęp do informacji personalnych, pochodzących z tabel modułu KP, a więc przykładowo stanu urlopów, stanu rozliczeń firma-pracownik,  pasków RMUA, czy też raportu RCP.

Oprogramowanie dedykowane Info-kioskom zostało wprowadzone do oferty BPSC w listopadzie br. Chorzowska spółka szacuje, że obecnie z rozwiązania tego korzysta już ok. 4000 końcowych użytkowników, pracujących w środowisku Impuls EVO.

Źródło: BPSC

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Dyskusja

Nie dodano jeszcze komentarzy.

Napisz komentarz