//
czytasz...

ERP

Hicron kolejny raz otrzymał certyfikat SAP Partner Center of Expertise

hicron logo

Dział Serwisu Hicron, czołowego integratora rozwiązań IT w Polsce, pomyślnie przeszedł proces ponownej certyfikacji przez audytorów SAP AG. Uzyskanie certyfikatu jest równoznaczne ze świadczeniem przez Hicron usług Maintenance oraz serwisu zgodnie z wysokimi standardami SAP.

Pierwszy certyfikat potwierdzający wysokie kompetencje Działu Serwisu, Hicron uzyskał w 2012 roku. Do recertyfikacji konieczne było pomyślne zakończenie audytu SAP Partner Center of Expertise (PCoE). Audyt odbył się w grudniu 2013 roku, a jego efektem jest ponowna certyfikacja Hicron.

Recertyfikacja Hicron przebiegła sprawnie i pomyślnie. Sposób działania serwisu i procesowanie zgłoszeń firma wykonuje w pełni profesjonalnie i zgodnie z zasadami przyjętymi przez SAP. Przyznanie certyfikatu na kolejne dwa lata było więc naturalną decyzją audytorów – mówi Iwona Stamper z SAP Polska.

O działaniach podjętych przez wizytą specjalistów z PCoE mówi Agnieszka Werbińska, Menedżer Działu Serwisu Hicron. – Do audytu nie można się „przygotować”: usługi serwisowe muszą być świadczone na wysokim poziomie przez cały czas. Dlatego też jednym z podjętych przez nas działań było przeprowadzenie ankiety satysfakcji wśród klientów, w której mieli okazję ocenić pracę serwisantów. Prowadzimy też stałe działania zmierzające do aktualizacji i optymalizacji działań dla naszych klientów. Przed rozpoczęciem kontroli wszyscy klienci Maintenance otrzymali aktualizację SAP Solution Manager do wersji 7.1, przeprowadziliśmy także certyfikację naszych konsultantów oraz zaktualizowaliśmy niezbędne dokumenty, w tym umowy i procesy.

Korzyści dla Hicron i… klientów

Certyfikat PCoE jest niezbędny do sprzedaży licencji Maintenance oraz do świadczenia usług z tego zakresu. Posiadanie go wiąże się z ciągłą standaryzacją i ulepszaniem usług oraz z możliwością czerpania doświadczenia z bogatej bazy SAP.

To dobra wiadomość także dla naszych klientów. Recertyfikacja umożliwia nam kontynuację wsparcia Maintenance, tak więc klienci mają zapewnione utrzymanie ciągłości usług na wysokim poziomie. Dodatkowo otrzymujemy możliwość posiłkowania się wsparciem SAP w zgłoszeniach wykraczających poza standardowe ramy – podsumowuje Agnieszka Werbińska.

Dział Serwisu Hicron realizuje w tej chwili ponad 50 umów serwisowych, nad czym czuwa zespół 50 konsultantów w sektorach: serwisu i wsparcia BASIS. – Pracujemy dla liderów w branży motoryzacyjnej, produkcyjnej czy FMCG. Większość naszych umów dotyczy wsparcia aplikacyjnego i BASIS, w tym kilka z nich – klientów zagranicznych. Kolejna certyfikacja jest dla nas dowodem dobrze obranej i realizowanej strategii – mówi Michał Guzek, Managing Partner w Hicron.

Źródło: Hicron

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Dyskusja

Nie dodano jeszcze komentarzy.

Napisz komentarz

Comarch ERP XT – program dla firm
ComDevelop - systemu informatyczne
Portal opieki