//
czytasz...

ERP

Wdrożenie Novacura Sales&Operations Planning w firmie TRI Poland

Novacura Poland zrealizuje wdrożenie swojego nowego, autorskiego rozwiązania Sales and Operations Planning w TRI Poland, firmie będącej jednym z największych producentów części samochodowych w Polsce.

TRI Poland zdecydował się na zakup i wdrożenie oferowanego przez Novacura rozwiązania S&OP, opartego na platformie IBM Cognos TM1, ponieważ w pełni uwzględni ono specyfikę tej firmy oraz jej indywidualne potrzeby. Równie ważne okazały się udostępnione przez producenta bardzo przydatne symulacje wielowariantowe i analizy „what if”. Nie bez znaczenia były również dobre doświadczenia ze współpracy obu przedsiębiorstw przy wcześniejszych projektach.

Zależało nam na elastycznym rozwiązaniu, które pozwoli na pracę online z dużymi wolumenami danych. Mieliśmy świadomość, że bez dobrego oprogramowania S&OP nie poradzimy sobie z negatywnie wpływającą na komfort pracy ogromną liczbą plików Excel, których używaliśmy do zarządzania procesami planistycznymi i prognozowaniem – wyjaśnia Bartosz Blaszke, General Manager w TRI Poland. – Novacura S&OP pomoże nam pozbyć się problematycznych arkuszy i umożliwi połączenie wszystkich elementów planistycznych, prognozowania oraz zarządzania zasobami w jednym spójnym środowisku.

Firma potrzebowała również opcji analizowania i porównywania dużej ilości danych. Przetwarzanie zmian i wykonywanie symulacji w czasie rzeczywistym było w TRI dotychczas niemożliwe, ze względu na poziom skomplikowania konsolidacji plików xls. Teraz pomogą w tym funkcjonalności analityczne oprogramowania Novacura S&OP.

Na polskim rynku wciąż brakuje rozwiązań S&OP na kieszeń małych i średnich firm, które pozwalałyby tym przedsiębiorstwom planować zasoby, budżet i produkcję w perspektywie roku. Postanowiliśmy wypełnić tę lukę na rynku, dostarczając naszym klientom rozwiązanie Sales&Operations Planning. System naszego autorstwa analizuje sytuację, korzystając z danych firmy, i proponuje gotowe rozwiązania. Co istotne – pozwala na robienie symulacji i sprawdzanie różnych scenariuszy. Łatwo można je wykorzystać także w przypadku nieprzewidzianych okoliczności biznesowych – szybko i skutecznie przygotuje nowe wyliczenia, które pozwolą firmie odnaleźć się w nowych warunkach – tłumaczy Artur Buła, Managing Director w Novacura Poland.

Wdrożenie platformy Sales & Operations Planning w TRI Poland przebiegnie w dwóch etapach. W pierwszej kolejności system zostanie zaimplementowany do dwuletnich planów sprzedaży, a także rocznego planu biznesowego,  zawierającego plany przychodów, kosztów i zasobów. W dalszej perspektywie wdrożenie obejmie siedmiomiesięczne prognozy sprzedaży, plan główny oraz plany produkcji i zasobów.

Obie firmy współpracowały już wcześniej przy wdrożeniu platformy Novacura Flow, dzięki której z sukcesem zoptymalizowano zachodzące w firmie TRI procesy i usprawniono działanie systemu ERP.

Źródło: Novacura

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Dyskusja

Nie dodano jeszcze komentarzy.

Napisz komentarz