//
czytasz...

CRM

Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw – systemy ERP i CRM

„Krok ku lepszemu”

Taki cel przyświeca kolejnej edycji konferencji poświęconej tematyce zarządzania przedsiębiorstwem i relacjami z Klientem.

Przedsiębiorstwa, by usprawnić i ulepszyć swą działalność co raz częściej decydują się na wdrożenie nowoczesnych rozwiązań. Ma to służyć efektywnemu rozwojowi skierowanemu w stronę konsumenta.

Przykładem  tego typu rozwiązań są systemy CRM i ERP dzięki, którym zarówno sektor publiczny jak i prywatny ma możliwość optymalizacji oraz usprawnienia swojej pracy.

Jakie zatem są zalety i wady obydwu systemów? Jak wykorzystać ich potencjał?

Na te wszystkie pytania odpowiemy podczas konferencji:

„Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw – systemy ERP i CRM”

23 września 2014r., Warszawa

Do wygłoszenia prelekcji zostali zaproszeni eksperci o bogatym doświadczeniu – praktycy, którzy na co dzień korzystają z takich rozwiązań. Dzięki temu będą mogli na przykładzie swoich doświadczeń przekazać Państwu cenne wskazówki, które mogą okazać się pomocne przy wdrożeniu w Państwa firmach.

Z pewnością chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące systemów ERP i CRM.

 

Tematyka konferencji została podzielona na dwie sesje:

SESJA: ERP – platforma dla rozwoju

Wiele twarzy ERP – zagadnienia tematyczne:

1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:

· wsparcie kluczowych procesów biznesowych

· optymalizacja wykorzystania zasobów

· zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi

· zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem

· obieg dokumentów

· zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem

· zarządzanie transportem, logistyką i magazynem

2. Dostępność i bezpieczeństwo – nowe możliwości i funkcjonalność ERP

· konieczność czy moda – mobilny system ERP

· wydajnie i skutecznie – ERP w chmurze

3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia

SESJA: CRM – integralna część systemu

Wyzwania dla CRM – zagadnienia tematyczne:

1. Skuteczna komunikacja – zastosowanie i możliwości systemu CRM

· utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem / kontrahentem (komunikacja,

automatyzacja, analiza)

· optymalizacja działań marketingowych – prognozowanie i kluczowe decyzje

· automatyzacja sprzedaży i usług

· automatyzacja transakcji finansowych

· profilowanie klienta

· raportowanie, analiza i kontrola

· CRM a zarządzanie wiedzą

2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo

· dostępność informacji – mobilny CRM

· wydajnie i skutecznie – CRM w chmurze

3. Jak to zrobić? – czyli sukces wdrożenia i integracji

 

Do BEZPŁATNEGO udziału zapraszamy:

  • Przedstawicieli Zarządu
  • Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami:

– marketingu

– sprzedaży

– handlowego

– IT

– BOK

  • Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
  • Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
    • Kadrę zarządzającą oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy
    • Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
    • Dyrektorów ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
    • Operacyjną kadrę kierowniczą działów produkcyjnych, technicznych
    • Osób odpowiedzialnych za planowanie produkcji, szefów służb utrzymania ruchu, inżynierów, technologów, specjalistów ds. zarządzania jakością.
    • Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki
    • Przedstawicieli instytucji i przedsiębiorstw zainteresowanych zwiększeniem wydajności swojej firmy

 

Udział jest bezpłatny dla ww. osób. Liczba miejsc ograniczona.

Zgłaszam chęć udziału  >>>

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w konferencji.

 

 

Kontakt:

Karolina Dłuska
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. +48 721 729 297
e-mail: karolina.dluska@multitrain.pl

 

 

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Dyskusja

Nie dodano jeszcze komentarzy.

Napisz komentarz