//
czytasz...

HR

TETA Insider vol. 9

Miło nam przedstawić dziewiąty już odcinek cyklu TETA Insider. To tutaj podajemy po raz pierwszy informacje o zmianach w systemach TETA i to tutaj jako pierwsi poznajecie system od wewnątrz i dowiadujecie się nad czym aktualnie pracują programiści. Ostatnim razem prezentowaliśmy funkcjonalności formularza pracowniczego, dostępnego w formie kalendarza. Dzisiaj czas na kolejne udogodnienie, użyteczne w organizacji czasu pracy – powiadomienia. Niewypełniony wniosek urlopowy czy zaległe badania już nie będą problemem. Zanim jednak przejdziemy do szczegółów, kilka słów wprowadzenia o samej platformie TETA Web (dawniej TETA Galactica).

TETA Web to nowoczesne rozwiązanie kompleksowo wspierające świadomą, skuteczną politykę personalną.

Jest oferowane w formie platformy samoobsługowej dostępnej w łatwy sposób dla wszystkich pracowników firmy. TETA Web jest rozwiązaniem w pełni zintegrowanym z systemem TETA HR. Rozszerza działania operacyjne polityki kadrowej na pracowników spoza zespołów zarządzających zasobami ludzkimi. Jednocześnie pozwala umocnić pozycję działu HR jako partnera biznesu, dzięki wsparciu kluczowych obszarów polityki personalnej.

Chcesz dostarczać na czas niezbędne informacje swoimi pracownikom?

Dzięki opcji aktywnych powiadomień w niezwykle prosty i szybki sposób Ci się to uda.

Dzięki nowoczesnemu i elastycznemu mechanizmowi powiadomień, możliwe jest wysyłanie wiadomości do użytkownika, które ten może odczytać z poziomu aplikacji TETA Web. Powiadomienia można wysyłać za pomocą specjalnie przygotowanej aktywności workflow lub korzystając z serwisu dostępnego w skryptach z poziomu trybu projektowania formularza.

W celu ustalenia priorytetu powiadomienia możliwe jest oznaczenie typu wiadomości: czy jest to informacja, ostrzeżenie, czy też błąd. Mechanizm ten, może zastąpić informowanie pracowników firmy o konkretnym zdarzeniu za pomocą poczty elektronicznej czy SMS.

Zalogowany do aplikacji użytkownik, dzięki widocznej ikonie informującej o liczbie powiadomień, od razu zobaczy, czy są jakieś nieprzeczytane, skierowane do niego wiadomości. Jeżeli wiadomość zostanie otrzymana podczas pracy w aplikacji to oprócz podbicia numerka z liczbą powiadomień, dodatkowo pojawi się dymek wyświetlający informację o przyjściu nowej wiadomości. Dodatkowo użytkownik może w każdej chwili wrócić do listy otrzymanych powiadomień, filtrować je według typu, skopiować treść czy temat, a także usunąć niepotrzebne.

Dzięki temu rozwiązaniu można zautomatyzować proces informowania użytkownika np. o cyklicznych czynnościach takich jak zbliżający się termin okresowych badań lekarskich, czy comiesięcznym obowiązku wypełnienia jakiegoś wniosku czy raportu itp.

Źródło: UNIT4TETA

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Dyskusja

Nie dodano jeszcze komentarzy.

Napisz komentarz