//
czytasz...

Konferencje

Strategia na pokryzysowe czasy – konferencja z udziałem Pankaja Ghemawata

hicron logo

29 października w Warszawie odbędzie się konferencja „Strategia na pokryzysowe czasy. Jak wygrywać w obliczu intensywnej rywalizacji o wymiarze międzynarodowym?” organizowana przez Harvard Business Review Polska oraz ICAN Institute. Podczas tego wydarzenia będzie można wysłuchać m. in. prelekcji Pankaja Ghemawata – jednego z najbardziej uznanych ekspertów w dziedzinie zarządzania na świecie.

Globalna wioska na dobre zadomowiła się w świadomości współczesnych biznesmenów. Możliwości międzynarodowej współpracy zyskały – dzięki technologiom IT – zupełnie nowy wymiar. Pomimo licznych zalet tej rewolucji, forma biznesu bez granic stawia przed przedsiębiorcami nowe wyzwania. Gospodarki krajowe są bardziej wrażliwe na kryzysy w innych państwach, a sieć biznesowych powiązań potrafi być zarówno trampoliną jak i przysłowiowym kamieniem u szyi.

O sposobach znalezienia własnej drogi po rynkowych zawirowaniach już 29 października w Warszawie opowiedzą goście konferencji „Strategia na pokryzysowe czasy. Jak wygrywać w obliczu intensywnej rywalizacji o wymiarze międzynarodowym?”, organizowanej przez Harvard Business Review Polska oraz ICAN Institute. To ostatnie z cyklu spotkań ze światowymi autorytetami w dziedzinie zarządzania, organizowanego w ramach programu „Elite Leadership”. Jego ideą jest wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami, a także poszukiwanie inspiracji do nowych dróg i modeli biznesowych.

Gościem specjalnym tej edycji będzie prof. Pankaj Ghemawat, światowej sławy ekonomista i jeden z czołowych ekspertów w obszarze zarządzania globalnego. Podczas konferencji uczestnicy wysłuchają także wystąpień Andrzeja Jacaszka (wydawcy Harvard Business Review Polska i dyrektora zarządzającego ICAN Institute), a także Piotra Miroszewskiego (Key Account Managera w Hicron, integratorze systemów IT o międzynarodowym polu działania i jednocześnie sponsora konferencji).

Profesor Pankaj Ghemawat, jako specjalista w dziedzinie zarządzania ponad granicami, poruszy w swoim wystąpieniu kluczowe z punktu widzenia przedsiębiorców aspekty. Opowie między innymi o mocnych i słabych stronach zjawiska globalizacji: nowych szansach rozwoju, lecz także o utowarowieniu, różnicach kulturowych i organizacyjnych, z jakimi spotykają się firmy zdobywające zagraniczne rynki – mówi Mateusz Mazur z Harvard Business Review Polska, organizatora konferencji.

Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny: http://strategia.hbrp.pl/

Źródło: Hicron

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Dyskusja

Nie dodano jeszcze komentarzy.

Napisz komentarz

Comarch ERP XT – program dla firm
ComDevelop - systemu informatyczne
Portal opieki