//
czytasz...

Konferencje

Webcon przyczynia się do rozwoju i integracji europejskiej społeczności użytkowników SharePointa

Webcon został głównym sponsorem European SharePoint Conference 2015, która odbywa się w Sztokholmie w dniach 5-9 listopada. To największa europejska konferencja poświęcona platformie Microsoft SharePoint, oferująca uczestnikom możliwość udziału w wielu panelach tematycznych prowadzących przez światowej klasy specjalistów. Swoją obecność podczas tegorocznej edycji konferencji zapowiedziało ponad 1400 uczestników z całego świata. Eksperci Webcon przedstawią zgromadzonym dwie prezentacje.

Webcon bierze udział w European SharePoint Conference regularnie, począwszy od drugiej edycji tego wydarzenia. Jako firma, która od 2006 roku tworzy oprogramowanie klasy Business Process Management (BPM) dla platformy Microsoft SharePoint, jest żywo zainteresowany rozwojem konferencji i ciągłym podnoszeniem jej atrakcyjności merytorycznej.

European SharePoint Conference to nie jest zwyczajna konferencja. To społeczność skupiająca ekspertów, sympatyków i użytkowników Microsoft SharePoint, pozwalająca na wymianę wiedzy, doświadczeń i pomysłów na to, jak skutecznie i w 100% wykorzystać potencjał platformy. Cieszymy się, że możemy nie tylko uczestniczyć w rozwoju tej społeczności, ale i wspierać ją poprzez sponsoring – mówi Łukasz Wróbel, dyrektor ds. rozwoju Webcon.

ESPC co roku odbywa się w innym europejskim mieście. Tym razem ponad 1400 uczestników konferencji przyjedzie do Sztokholmu. Wśród poruszanych tematów pojawią się: chmura i Office365, dalszy rozwój instalacji „on-premises” oraz kwestie administracyjne.

Eksperci Webcon podzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem w realizowaniu projektów z wykorzystaniem platformy Microsoft SharePoint, wygłaszając dwie prelekcje: „When Deadlines Rule – What to do When You Must Deliver in 2 Weeks” oraz „101 Ways to Make Your SharePoint Workflow Project Fail”.

Jesteśmy pierwszą europejską firmą, która została sponsorem European SharePoint Conference. Do tej pory tego zdania podejmowały się tylko firmy ze Stanów Zjednoczonych. Ta zmiana bardzo wyraźnie pokazuje, że lokalni producenci, w tym spółki z tylko polskim kapitałem, są w stanie dziś skutecznie konkurować na arenie międzynarodowej – dodaje Radosław Putek, prezes Webcon.

Źródło: Webcon

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Dyskusja

Nie dodano jeszcze komentarzy.

Napisz komentarz