//
czytasz...

Mobilne

Hicron wygrywa na SAP Automotive Forum

hicron logo

DriveApp – najnowsza aplikacja mobilna wrocławskiej firmy Hicron, będąca częścią „Hicron Preedictive Marketing for Aftersales”, zdobyła dwie nagrody główne w konkursie „SAP UX Partner Contest”. To jedyna firma ze środkowej części Europy, która znalazła się w finale tego prestiżowego konkursu organizowanego podczas 14 edycji SAP Automotive Forum w Lipsku. Konferencja odbyła się w dniach 1-2 lipca i zgromadziła ponad 600 dostawców oraz odbiorców rozwiązań IT dla motoryzacji z całego świata.  

Konkurs „SAP UX Partner Contest” miał na celu wytypowanie najciekawszych aplikacji tworzonych z myślą o potrzebach branży Automotive.  Główną nagrodą był udział w indywidualnym warsztacie dotyczącym designu aplikacji, przeprowadzonym w Design & Co-Innovation Center firmy SAP AG w Heidelberg, w Niemczech. W skład jury weszli: Dirk Zeller, Kierownik IT Consulting z firmy Mercedes AMG GmbH; Vivien Rebensdat, Kierownik IT z firmy Roechling Automotive SE&Co KG oraz Andreas Hauser, globalny szef Design & Co-Innovation Center w SAP AG.

„Podczas finału mieliśmy tylko kilka minut, aby zaprezentować nasze rozwiązanie przed kilkusetosobową publicznością. Udało się. Zdobyliśmy wszystko: nagrodę publiczności i jury. To wyjątkowe wyróżnienie i znak, że nasze mobilne rozwiązania są ciekawe, nowatorskie i przede wszystkim użyteczne – mówi  Szymon Włochowicz, Enterprise Mobility team leader, solution architect w Hicron.

Zwycięska aplikacja została zaprojektowana i stworzona przez dział Enterprise Mobility w Hicron. DriveApp to część dużego rozwiązania Predictive Marketing for Aftersales, będącego prognostycznym narzędziem marketingowym do zarządzania obsługą posprzedażną na rynku motoryzacyjnym. Pomaga dilerom i importerom zwiększać przychody z obsługi posprzedażnej dzięki personalizacji oferty dla każdego klienta. Dla kierowców jest natomiast źródłem dodatkowej wiedzy o samochodzie i bezpośredniego kontaktu z dilerem.

SAP Automotive Forum – największe wydarzenie w branży

Konkurs SAP UX Partner Contest był jedną z wielu atrakcji podczas SAP Automotive Forum – najważniejszej konferencji branżowej organizowanej przez SAP dla Automotive. W trakcie dwudniowych spotkań zaprezentowano tam aktualne trendy, najnowsze rozwiązania, tendencje rynkowe i przeprowadzono szereg dyskusji na temat kierunku, w którym zmierza motoryzacja.

Byliśmy Partnerem tegorocznej edycji SAP Automotive Forum – to dla nas bardzo ważne wydarzenie. Obecność na tej konferencji to doskonała okazja by zacieśnić relacje z klientami i partnerami oraz zaprezentować nasze najnowocześniejsze rozwiązania wdrażane obecnie u klientów w Europie Zachodniej. Dzięki tak licznym projektom w branży motoryzacyjnej, możemy pochwalić się specjalistyczną wiedzą i doświadczeniem, które pozwoliło naszym Klientom na realne zwiększenie oszczędności i efektywności – komentuje Michał Guzek, Managing Partner w Hicron

W tym roku do Lipska przyjechali dostawcy i odbiorcy rozwiązań IT dla motoryzacji nie tylko z Niemiec, ale także ze Szwajcarii, UK, Belgii Francji, Włoch, Japonii, Singapuru, Chin, Szwajcarii, Kanady. W wydarzeniu wzięli udział przedstawiciele takich marek jak: Volkswagen, Porsche, OPEL, AMG, Continental, czy Pirelli.

Zrozumieć kierowcę – nowe trendy w aplikacjach mobilnych

Aplikacje mobilne w branży Automotive są odpowiedzią na realne zapotrzebowanie dilerów, importerów czy producentów – pomagają zdystansować konkurencję i zarabiać więcej na obsłudze posprzedażnej.

Hicron Predictive Marketing to całkowicie nowatorskie i niezwykle innowacyjne rozwiązanie zaprojektowane dla branży motoryzacyjnej. System wykorzystywany przez dilerów i udostępniany kierowcom, pomaga zbierać i analizować dane, zapewniając korzyści obu grupom.

Dla dilerów to narzędzie, które umożliwi przygotowanie spersonalizowanej oferty, zaplanowanie ukierunkowanej kampanii marketingowej oraz zapewni bezpośredni kontakt z Klientem. Dzięki aplikacji będą oni mogli lepiej zrozumieć nawyki zakupowe kierowców i stworzyć na swoje potrzeby lepszą segmentację rynku Klientów. To zupełny przełom, który pozwoli na trafne i precyzyjne zrozumienie motywacji Klientów.

Kierowcy natomiast otrzymają dodatkową deskę rozdzielczą z możliwością dodawania i śledzenia parametrów samochodu niedostępnych w standardzie, wskazówki dotyczące ekonomicznej jazdy oraz podstawowe informacje diagnostyczne o pojeździe. Aplikacja pozwoli im kontaktować się bezpośrednio z dilerem lub warsztatem np. w sprawie problemów rozpoznanych przez system diagnostyczny.

Hicron Predictive Marketing for Automotive to system niezwykle innowacyjny w wielu obszarach. Jest to pierwsze zastosowanie algorytmów prognostycznych po stronie serwera w obsłudze posprzedażnej w branży motoryzacyjnej.

Jak to działa?

Hicron Predictive Marketing komunikuje się z użytkownikiem końcowym poprzez aplikację mobilną – DriveApp. Zadaniem systemu jest zbieranie informacji i przesyłanie ich do centralnych serwerów, gdzie są łączone z danymi uzyskanymi z istniejących systemów informatycznych dilera/ importera (DMS, CRM itp.)

Algorytmy predykcyjne analizują wszystkie dostępne dane w celu znalezienia wzorców zachowań klientów. Mogą bazować na danych już zgromadzonych w systemach dilera. Pozwala to na podstawową analizę, znalezienie wzorców, wygenerowanie informacji spersonalizowanych pod konkretnych klientów i w efekcie zwiększenie skuteczności kampanii marketingowych. Dane dla algorytmów prognostycznych mogą być także wzbogacone o informacje przesyłane bezpośrednio z aplikacji DriveApp. Na podstawie informacji diagnostycznych pochodzących bezpośrednio z pojazdów, system będzie w stanie przewidywać prawdopodobne problemy w samochodach klientów i odpowiednio reagować.

System jest powszechnie dostępny, opatrzony marką i wprowadzany na rynek przez dilera/ importera.

Kwestie techniczne

Marketing prognostyczny HICRON do zarządzania obsługą posprzedażną opiera się na rozwiązaniach SAP HANA i PAL (bibliotek analiz predykcyjnych), które umożliwiają analizę danych i opracowywanie spersonalizowanych ofert.

DriveApp to aplikacja mobilna dostępna na iPhone, do zapisywania danych i pobierania spersonalizowanych ofert komunikująca się w tle z SAP HANA. Łączy się interfejsem OBD za pomocą adapterów Bluetooth/ WiFi, dzięki czemu może zbierać informacje o pojeździe.

Aplikacja, kierowana na rynek międzynarodowy, będzie dostępna w angielskiej wersji językowej. Inne wersje językowe (niemiecka, polska, rosyjska) powstaną w następnym etapie rozwoju systemu.

Źródło: Hicron

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Dyskusja

Nie dodano jeszcze komentarzy.

Napisz komentarz