//
czytasz...

Wiadomości

Craftware został Złotym Partnerem Salesforce.com (art. spons.)

Dlaczego warto korzystać z usług eksperta

Sprzedaż i obsługa klienta to działania, które są obecne w wielu przedsiębiorstwach, zarówno tych, których odbiorcami są klienci biznesowi, jak i tych, których usługi czy produkty skierowane są do klientów indywidualnych. Procesy te wymagają szczególnej uwagi i dbałości – a także wsparcia ze strony narzędzi – specjalistycznych aplikacji do zarządzania obsługą klienta i sprzedażą.

Czym charakteryzuje się taka idealna aplikacja dla celów sprzedażowych i około-sprzedażowych? Przede wszystkim powinna być dostępna dla wszystkich uczestników łańcucha sprzedaży zawsze i wszędzie, czyli działać w modelu „chmury”. Powinna też zapewniać swoim użytkownikom wysoki poziom bezpieczeństwa i być możliwie jak najprostsza w implementacji. Ważny jest też oczywiście aspekt finansowy – wdrożenie technologii powinno odbywać się w szybki i tani sposób.

Wszystkie te cechy posiada platforma Salesforce.com, z której korzystają takie światowe koncerny jak choćby Coca Cola czy Unilever i której zalety dostrzega coraz więcej polskich firm. Salesforce to gotowe narzędzie dedykowane do obsługi i zarządzania procesami sprzedażowymi i około-sprzedażowymi.

Przed rozpoczęciem procesu wdrażania Salesforce we własnej firmie warto o opinię i pomoc poprosić eksperta. Na rynku istnieją wyspecjalizowane firmy, takie jak Craftware sp. z o.o., które nie tylko wspierają implementację technologii Salesforce w przedsiębiorstwach, ale również zapewniają swoim klientom integrację z narzędziami i aplikacjami wykorzystywanymi do innych procesów biznesowych.

Craftware powstał w 2009 roku z ambicją dostarczania wysokiej jakości rozwiązań IT dla biznesu. Jednym z kluczowych celów organizacji było wstąpienie do prestiżowego grona złotych partnerów Salesforce. Cel ten został właśnie osiągnięty – w 2016 roku Craftware otrzymał tytuł złotego partnera.

Na rynku Craftware może poszczycić się opinią eksperta w zakresie wdrażania platformy Salesforce w przedsiębiorstwach. Współpracuje w tym zakresie z wieloma firmami zarówno polskimi, jak i zagranicznymi. Aktywnie działa na rynku pracy, daje ciekawe możliwości zatrudnienia absolwentom uczelni technicznych. Jest oficjalnym uczestnikiem wielu eventów związanych z platformą Salesforce, takich jak np. konferencja Salesforce Tour 2015. Aktualnie Craftware zatrudnia ponad 100 osób, specjalizuje się w programowaniu w 5 językach. Ma na swoim koncie setki zaimplementowanych rozwiązań biznesowych. Główną wartością Craftware zawsze było i jest tworzenie dobrego oprogramowania i zarządzanie projektami zgodnie z metodyką agile.

 Czy warto korzystać z usług eksperta – takiego jak Salesforce Gold Partner? Zdecydowanie tak. Na pewno ułatwi to proces wdrożenia technologii i pozwoli na zaprojektowanie systemu tak, aby spełniał w stu procentach pokładane w nim nadzieje. Firma o pozycji złotego partnera Salesforce, taka jak Craftware, mająca duże doświadczenie w przeprowadzaniu całościowych procesów wdrożenia – począwszy od analizy potrzeb klienta, poprzez działania ściśle wdrożeniowe, aż do programu szkoleń i konsultacji, będzie gwarantem sukcesu.

„Cieszymy się, że nasza wieloletnia praca została doceniona tytułem Złotego Partnera Salesforce.com. Utwierdza nas to w przekonaniu, że Craftware obrało słuszny kierunek rozwoju, stawiając na dynamicznie rozwijające się technologie chmurowe. Dzięki nim, nasz zespół dostarcza bezpieczne i stabilne rozwiązania szybciej niż kiedykolwiek, z łatwością dostosowując je do potrzeb Klienta. Jesteśmy dumni i zmotywowani do dalszej pracy z naszym Partnerem w Polsce.”

Jacek Zawłocki

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Dyskusja

Nie dodano jeszcze komentarzy.

Napisz komentarz