Polski oddział jednego z największych koncernów produkujących sprzęt elektryczny i elektroniczny – Mitsubishi Electric – wdrożył system krakowskiego producenta WEBCON Business Process Suite do optymalizacji wewnętrznych procesów finansowych. Mitsubishi Electric wykorzystuje teraz w codziennej pracy mechanizmy OCR i kody kreskowe.
Głównym celem projektu było usprawnienie działalności operacyjnej spółki w zakresie procesowania dokumentów finansowych. Dużą rolę w realizacji założeń odegrały moduły Optycznego Rozpoznawania Znaków (OCR) oraz kodów kreskowych, które umożliwiają stworzenie wersji elektronicznej pism papierowych oraz ich masowe rejestrowanie w systemie. Dzięki temu znacznie usprawniony zostaje przepływ dokumentów, łatwiejsze jest też ich kontrolowanie, odnalezienie i procesowanie. Dodatkowo w Mitsubishi Electric zaimplementowane zostały procesy wspierające wymianę informacji wewnątrz spółki.
– Mitsubishi Electric wybrał moduły, które ułatwią mu zarządzanie przepływem dokumentów w firmie, zwłaszcza tych finansowych. Porządek w fakturach jest niezbędny do tego, aby przedsiębiorstwa na bieżąco i bez problemów rozliczały płatności i miały kontrolę nad wpływami i wydatkami. Dzięki WEBCON Business Process Suite nasz klient będzie miał codzienne wsparcie w tym zakresie – mówi Radosław Putek, prezes WEBCON.
Mitsubishi Electric planuje zwiększenie zakresu wykorzystania systemu i zoptymalizowanie kolejnych procesów biznesowych w najbliższej przyszłości.
– Cieszymy się już teraz na dalszą współpracę z Mitsubishi Electric. Nasi klienci doceniają to, że rozwiązanie, które oferujemy, łączy w sobie dwa elementy: szybkość reagowania na potrzeby biznesu oraz łatwość zarządzania systemem. Dzięki temu firmy mogą skutecznie automatyzować nawet najbardziej specyficzne procesy biznesowe, które w ostatecznym rozrachunku decydują o ich przewadze konkurencyjnej – dodaje Łukasz Wróbel, dyrektor działu konsultingu w WEBCON.
Mitsubishi Electric jest międzynarodową korporacją z 80-letnim doświadczeniem wytwarzającą wysokiej jakości produkty przeznaczone dla firm i klientów detalicznych z całego świata. Firma jest rozpoznawanym na całym świecie liderem w produkcji i sprzedaży automatyki przemysłowej, techniki satelitarnej i kosmicznej, półprzewodników, produkcji i rozdziału energii, techniki komunikacyjnej i informacyjnej oraz techniki budowlanej.
Webcon jest polską firmą, która od 2006 roku tworzy oprogramowanie klasy Business Process Management (BPM) dla platformy Microsoft SharePoint. W gronie klientów Webcon znajdują się m.in.: Tauron Polska Energia, Intersport, LPP, Energa, Polskie Koleje Państwowe, Solar, Answear, Barlinek, Grupa Nowy Styl, a także nowojorska Haddad Brands (firma odpowiedzialna za obsługę takich marek jak: NIKE, Jordan, Converse, Levi’s). Od 2010 roku firma rozwija sieć partnerów – początkowo w Polsce, a od ubiegłego roku także poza krajem. Webcon jest złotym partnerem Microsoft, a w roku 2011 został uhonorowany prestiżowym tytułem Microsoft Partner of the Year 2011.
Źródło: Webcon
Dyskusja
Nie dodano jeszcze komentarzy.