//
czytasz...

Wiadomości

Norweski operator telekomunikacyjny NextGenTel wybiera rozwiązania Comarch BSS i service fulfillment

comarch logo

Comarch, dostawca kompletnych rozwiązań IT dla telekomunikacji, podpisał umowę z norweskim operatorem telekomunikacyjnym NextGenTel na dostarczenie rozwiązań BSS i service fulfillment. W rezultacie wspólnego projektu NextGenTel ukończy dużą transformację swojego środowiska IT, której efektem ma być skrócenie czasu dostarczenia usług na rynek oraz Poprawa satysfakcji klientów, a tym samym wzrost biznesu w segmentach klientów indywidualnych i biznesowych. Wdrażane rozwiązanie bazuje na flagowych systemach Comarch dla telekomunikacji: Convergent Billing, Product Catalog Management i Next Generation Service Fulfillment.

 NextGenTel oferuje usługi telefonii komórkowej, Internetu i telewizji. Operator jest częścią Grupy Telio, dostawcy usług telekomunikacyjnych z siedzibą w Oslo, działającej na terenie Norwegii, Danii, Szwajcarii i Holandii.

 “Mając świadomość dobrej opinii, jaką cieszy się Comarch wśród firm telekomunikacyjnych, z którymi współpracował, zdecydowaliśmy się realizować z nimi wspólnie tę ważną transformację naszego środowiska BSS i service fulfillment. Wśród czynników, które wpłynęły na naszą decyzję była kompletność portfolio rozwiązań Comarch, które łączą dużą ilość funkcjonalności w ramach jednej nowoczesnej platformy, a także spore doświadczenie firmy w realizacji dużych transformacji IT, także tych, które dotyczą bardzo wymagającego segmentu klientów biznesowych,” mówi Jørn Hodne, COO w firmie NextGenTel.

 Kompletna platform IT, którą Comarch wdroży w NextGenTel zawiera wiele funkcjonalności służących usprawnieniu procesów w segmentach klientów indywidualnych i biznesowych, w tym dużych przedsiębiorstw z tysiącami subskrypcji. Rozwiązanie bazuje na zestawie produktów Comarch, obejmującym Product Catalog Management, CRM, Self-Care, Next Generation Service Fulfillment, Convergent Billing i Billing Mediation. Uruchomienie platform planowane jest na pierwszą połowę 2015 roku.

Po dokładnej analizie wymagań NextGenTel’s, zaprojektowaliśmy rozwiązanie, które pomoże im osiągnąć zakładane cele biznesowe. Wśród nich znajdują się poprawa jakości procesów obsługi klienta, poprawa przejrzystości i dokładności bilingu, zwiększenie marży na usługach poprzez skoncentrowanie się na automatyzacji I samoobsłudze klientów oraz znaczące skrócenie czasu dostarczania usług. Jesteśmy przekonani, że nasze produkty BSS i OSS pomogą NextGenTel osiągnąć te cele,” mówi Piotr Piatosa, Wiceprezes i Dyrektor Sektora Telekomunikacja w Comarch.

 Jest to kolejny kontrakt zdobyty przez Comarch na rynkach skandynawskich. W roku 2013 ogłoszone zostało podpisanie przez firmę umowy na system bilingowy z islandzkim operatorem Síminn.

Źródło: Comarch

Podziel się: Podziel się z innymi za pomocą portali społecznościowych.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • MySpace
  • Wykop
  • Print

Dyskusja

Nie dodano jeszcze komentarzy.

Napisz komentarz